Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Επιστροφή με δημιουργίες



Πριν από τις Χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες , ήθελα να σας δείξω μερικές δημιουργίες που έκανα τον καιρό που απουσίασα  από την παρέα σας.





Decoupage  σε καμβά με  ανάγλυφα λουλούδια στα μαλλιά και με ανάγλυφο περιθώριο από πάστα διαμόρφωσης.



Η  ίδια τεχνική με την χορεύτρια



                                 Στόλισαν το δωμάτιο της Μαίρης  ( της ανηψιάς μου )


                                                     Διακοσμητικά μπουκάλια



Decoupage με χαρτοπετσέτα, iron paste και relief.




H πίσω πλευρά με ανάγλυφο τον πύργο του Αιφελ.




                                     .Με χαρτοπετσέτα, δαντέλα , πάστα και πατίνες.



                                                            Η πίσω πλευρά.  





Μπουκαλάκια για λικέρ






   

.


Χρωματιστό κρακελέ



κρακελέ ενός συστατικού



δαντέλα  και πάστα διαμόρφωσης





Γυάλινα  βαζάκια από προσκλητήρια γάμου




 χρωματιστό κρακελέ  και στο καπάκι facetten








Ξύλινες κουτάλες για την κουζίνα




Με  pasta di mais , ακρυλικά χρώματα και χόρτο.








Ελπίζω να μη σας κούρασα. Καλό σας βράδυ!!!!!!!!

22 σχόλια:

  1. πραγματικά όλα είναι πολύ όμορφα, δεν ξέρω ποιο να πρωτοξεχωρίσω, και πολύ πρωτότυπα σχέδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινα για τα καλά σου λόγια.
      Φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ματίνα μου μας έλειψες πολύ καιρό, αλλά η επιστροφή σου ήταν δυναμική και οι δημιουργίες σου ξεχωριστές!!! Ήμουν Λάρισα στα τέλη του Αυγούστου και ήθελα να σε συναντήσω αλλά δυστυχώς δεν είχα το e-mail σου μαζί μου!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου, λυπάμαι πολύ που δεν μπορέσαμε να βρεθούμε , θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω κι από κοντά . Την επόμενη φορά που θα ξανά έρθεις σίγουρα . Το e-mail μου είναι Matsaki14@gmail,com.
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Ειναι όλα πανέμορφα !!!!!γεια στα χέρια σου ,καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μetaxia!!!!
      Nα έχεις μια όμορφη μέρα!!! Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Kαλημέρα Ματίνα μου!!!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!
    Τά καδράκια σου εξαιρετικά αλλά καί τά μπουκάλια σου ,υπέροχα .καλοφτιαγμένα καί μέ ωραία μοτίφ!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα όλα!!!
    Η χορεύτρια καταπληκτική, όπως και όλα τα μπουκάλια.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολα ειναι πολυ ομορφα καλη συνεχεια σε οτι κανεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα. Η χορεύτρια τέλεια. Με το καλό να μας δείξεις και τα χριστουγεννιάτικα έργα σου. Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού με ξέρεις πρώτη που θα δει τα έργα μου θα είσαι εσύ!!!!!
      Πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  8. 'Ολα πανέμορφα τα έργα σου, Ματίνα!!!Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα μπουκάλια για λικέρ!!! Καλή συνέχεια με τα Χριστουγεννιάτικα τώρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου. Άρεσαν πολύ και στους παραλήπτες τα μπουκάλια.
      Φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολλές και όμορφες οι δημιουργίες σου, αλλά τα μπουκάλια σου κλέβουν την παράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπω! είναι πανέμορφα όλα! Ποιο να πρωτοκοιτάξεις και για ποιο να πρωτοπείς! Μπράβο γεια στα χέρια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή